loading...
جـــــــــیـم | بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی دانلود
Mohammad بازدید : 214 1391/03/08 نظرات (0)

اس ام اس غم انگیز جدید...(خرداد ماه)




با من كه شكسته ام كمی راه بیا


بالی بگشا و گاه و بی گاه بیا

آزرده مشو بیا گناه از من بود

گفتم كه مقصرم تو كوتاه بیا

.........................................................

با نگاهی سرد و خسته چگونه توانیم به مرگ این قصه رسیم

بگذار به انتها برسیم بعد بشكنیم

خستگی دلیل از پا ماندن نیست

به جای من قفل سكوتم را بشكن

مرا دریاب


.........................................................


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب....

خواستم بر غم بتازم فرصتی پیدا نكردم

فرصتی آمد به دستم مهلتی پیدا نكردم

خواستم در خلوتی با محرمی رازی بگویم

هم كلامی محرمی هم صحبتی پیدا نكردم

.........................................................

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم كنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را كم كنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم كنی

.........................................................

در همان دقایق عزیزی كه چون باد در گذر بودند

و به دست غارتگران زمان نابود می شدند

تنها آرزوی من بی دل این بود كه

فراموشم نكنی

.........................................................

كولیان چادرنشین قبیله سیاه چشمانت به كدامین زبان سخن می گویند

كه هرگز نگاهم را نمی خوانند



سال ها رفته ز دست

جای پایی كف درگاه من است

كه نگاهش به نگاهم پیوست

سال ها میگذرد زان شب و مست

ناشناسی كف این خانه نشست

نمكم خورد و نمكدان بشكست

.........................................................

1،2،3،4، را شمردم تك تك

آهسته به دنبال تو رفتم با شك

وقتی بزرگتر شدم فهمیدم

تمرین جداییست قایم موشك

.........................................................

وقتی كه میرسی تو، بن بست ها عبوسند

اما من شكسته لبخند می شمارم

.........................................................

بی خیال كه نارفیقه روزگار

دل گرم تو نداره سایه سار

بی خیال اگه كه زیر این كبود

از شروع قصه هات هیچكی نبود

.........................................................

استاد گفت فعل رفتنو صرف كن:

رفتم، رفتی، رفت

ساكت شدم، خندیدم، ولی خندم تلخ شد

استاد داد زد خب بعد؟

گفتم رفت رفت رفت

رفتو دلم شكست،غم رو دلم نشست

.........................................................

چه بگویم به تو ای رفته ز دست

شدم از مستی چشمان تو مست

شده ام سنگ پرست

مرگ بر آنكس كه دلش را به دل سنگ تو بست

.........................................................

بی تو یعنی گریه ات آغوش من

ارتعاش خنده ات در گوش من

بی تو هر دم خسته ام، دستم بگیر

بی تو یعنی هستیم از من بگیر

بی تو را هر دم كه انشا می كنم

مرگ خود با اشك امضا می كنم

.........................................................

چقدر سخته وقتی كه دلت میخواد سرت رو به دیواری تكیه بدی باز همون دیواری باشه كه یك بار زیرآوار غرورش له شدی...!

.........................................................

چقدر سخته تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی نتونی بگی جز سلام...!

.........................................................

چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشك گونه هات رو خیس كنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوزم دوستش داری...!

.........................................................

چقدر سخته تو چشمای كسی كه تمام عشقت رو ازت دزدید و به جاش یه زخم همیشگی به قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینكه لبریز كینه و نفرت بشی حس كنی كه هنوزم دوستش داری...!

.........................................................

چقدر سخته گل آرزوهات رو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشكنی و اون وقت آروم زیر لب بگی

گل من باغچه نو مبارك...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 487
  • بازدید کلی : 81,849
  • تبلیغات